Mijn favorieten


Qualis-makelaar: meerwaarde voor het exclusieve segment

Appels Makelaardij doet er alles aan om uw woning zo goed en zo breed mogelijk te presenteren voor de verkoop.

Het Qualis label staat voor een krachtenbundeling van NVM-makelaars die gezamelijk een professionele marketing hebben ontwikkeld voor de verkoop van woningen in het hogere marktsegment. Het label is gespreid over heel Nederland toegekend aan een selectie van ruim 50 NVM-makelaars. Makelaars met een uitstekende reputatie, een brede expertise en een goede, vaak marktleidende, positie in dit segment. Van hen mag u dus meer verwachten!

In de huidige woningmarkt is bij de verkoop van uw woning een doordachte verkoopstrategie vereist. Er is in het midden- en hogere segment meer nodig dan alleen een plaatsing op Funda. De doelgroep voor deze woningen heeft haar woonwensen vaak al op orde. Men zoekt niet naar een nieuwe woning maar staat in veel gevallen open voor een volgende stap. Deze potentiële kopers volgen dan ook niet actief het woningaanbod op internet. Qualis NVM Makelaars brengt uw woning daarom ook onder de aandacht van deze latente kopers. Een onmisbaar onderdeel van de verkoopstrategie; komt men het nieuws niet halen, dan zullen we het moeten brengen! Bijkomend voordeel: door deze actieve benadering wordt uw woning ook op Funda door meer mensen bekeken. Qualis NVM Makelaars is met ruim 50 NVM-kantoren succesvol in heel Nederland dankzij een gerichte inzet van Qualis Magazine, Qualis Gallery, de Qualis-pagina's in De Telegraaf, op Qualis.nl, social media en via het landelijk gespreide Qualis-netwerk.

Qualis Magazine (4 edities per jaar)
Dit door Appels Makelaardij gepersonaliseerde, lifestyle magazine wordt gekenmerkt door eigentijdse redactionele artikelen over onder andere wonen, lifetyle, kunst en cultuur. Het betreft een glossy, full colour magazine waarin het exclusieve woningaanbod van de door Qualis geselecteerde NVM makelaarskantoren wordt gepubliceerd. Alle ruim 50 Qualis makelaars in Nederland selecteren 4 x per jaar minimaal 300 adressen per editie, waar het Qualis Magazine in de brievenbussen van aspirant-kopers in de eigen regio bezorgd wordt. Op deze wijze komen de Qualis woningen gegarandeerd onder aandacht van de door Qualis makelaars geselecteerde doelgroep. Daarnaast selecteren alle ruim 50 Qualis makelaars 4 x per jaar minimaal 50 adressen per editie, waar Qualis Magazine op de diverse publieke leestafels komen te liggen. Uiteraard is er ook een digitale uitoering van het Qualis e-Magazine.

Qualis Gallery (2 edities per jaar)
Dit door Qualis uitgegeven glossy full colour magazine biedt ruim 250 pagina's louter exclusief woningaanbod, welke 2 x per jaar wordt verzonden naar eigenaren die hun woning op dat moment te koop hebben staan in het midden- en hoger segment door het gehele land. Het Qualis aanbod kotm op het juiste moment onder de aandacht van de mogelijke toekomstige aspirant-kopers.

Financieel Dagblad
13 keer per jaar presenteerd Qualis een selectie van actueel Qualis-verkoopaanbod en verwijzen voor extra foto's en informatie naar Qualis.nl. De maandelijkse advertentiepagina's in het Financieel Dagblad leiden telkens tot een aanwijsbare verhoging van het aantal bezoekers op Qualis.nl en Funda.nl Mede dankzij dit iniatief heeft Qualis binnen de exclusieve doelgroep een opvallend sterke positie verworven.

Qualis.nl
Deze website is een belangrijk instrument binnen de marketing van de Qualis NVM makelaars. De site onderscheidt zich in de markt door een marktbrede, dynamische en professionele presentatie van uitsluitend woningen in het midden- en hogere marktsegment.
Doordat alle ruim 50 Qualis NVM makelaars actief met Qualis.nl naar buiten treden, geniet deze site een hoge bekendheid binnen de exclusieve doelgroep. De Qualis NVM Makelaars kennen het niveau van de locatie en de kwaliteit van alle overige aspecten die bepalend zijn voor de waarde en waardeontwikkeling van het object. De Qualis NVM makelaar is graag bereid u kosteloos en vrijblijvend over de objecten informeren. Maakt u gerust een afspraak voor een vrijblijvende kennismakeing, aankooporiëntatie- of verkoopadvies.

Social media
Inmiddels zijn social media ook een onmisbaar onderdeel van de Qualis marketing geworden. Algemene informatie en nieuws worden ondermeer onder de aandacht gebracht op Facebook en YouTube en het nieuwe woningaanbod wordt naast Qualis.nl tevens automatisch aangemeld op Twitter en Facebook. Bijzondere foto's van woningen, interieurs, tuinen, badkamers, zwembaden ect. worden op Pinterest gepubliceerd, deze zijn doorklikbaar naar de betreffende objectpagina op Qualis.nl

Qualis Share
Met Qualis Share geneert niet alleen de Qualis-makelaar, maar óók de verkoopopdrachtgever extra aandacht voor de te koop staande woning. Met behulp van visitekaartjes en een eigen internetpagina van de woning gepromoot en deelt de verkoopopdrachtgever deze op een eenvoudige, door Qualis aangestuurde maar persoonlijke wijze binnen zijn/haar eigen netwerk.

Qualis International
Ook in Nederland zijn er vele exclusieve woonobjecten die in potentie interessant zijn voor buitenlandse gegadigden. Soms als belegging (gericht op verhuur), soms als hoofdverblijf of als tweede woning. Qualis International speelt hierop actief in door op doeltreffende wijze deze objecte internationaal te presenteren aan een zeer gote doelgroep.

Qualis International is ontstaan als een logisch vervolg op de leidende marktpositie van Qualis in Nederland. Enerzijde omdat voor de exclusieve objecten in Nederland vaak een internationale doelgroep blijft te bestaan. Anderzijds omdat Nederlanders de tweede woning in het buitenland ook graag door een van de Qualis-makelaars willen laten verkopen. Met ingang van 2016 heeft Qualis International zich aangesloten bij Luxury Real Estate, wereldwijd marktleider in de presentatie van exclusief woningaanbod. Hierdoor ontstaan maximale krachtenbundeling van het grootste platform wereldwijd en de Nederlanse marktleider in het midden- en hogere segment (Qualis).